Bullmamman
Minnen ifrån förr, Pinuppor och Glamour och sen lite annat där emellan.

 
- den 24 januari 2011, kl 23:09

Bullmamma
Bullmamma
Bullmamma
Bullmamma
Har härmed invigt nagelsalongen, på mig själv! :) svarta tippar med lite rosa krimskrams :) aj lajk! kändes skit roligt att ha en seriös plats att fixa på :) känner ,mig sååå duktig ;) hahahaha!

Idag på netto såg ja mig själv.. som barn! inte i utseendet men i sättet, den här lilla flickan var helt hysteriskt ledsen över att hennes syster fick köpa en ryggsäck men hon inte fick köpa ett tvspel. fruktansvärt orättvist tyckte hon att hon behandlades. Nu var det så att systern hade fyllt år och hade därför egna pengar att handla för, men ack det förstod inte denna ledsna flicka som var helt förtvivlad, och det jag verkligen kände genhos henne (förutom begäran att ha, ha , HA) var hur hon ,när hon insåg att hon inte skulle få som hon ville, blev desperat och helt förskräckt, fick en gällare röst och fick gråten ännu högre upp i halsen och vände sig om mot pappa för ett sista hopp. aw, som sagt. jag såg mig själv i henne.

en liten skillnad bara, den här lilla flickan fick inget tv spel.. hade det varit jag hade jag haft det i näven när vi satte oss i bilen ;) vet inte om det beror på att mina föräldrar gav upp så lätt eller att jag helt enkelt aldrig gav mig..

Kommentera och dela borde kanske dricka champagne? (3 inlägg)
- den 22 januari 2011, kl 13:33

bULLMAMMABullmamma

DETTA är va ja fick när jag, använt skorna jag skickade efter från Melba.se 500 METER! inte ens gått i dom i 20 minuter men ändå så är dom helt förstörda?! blev så klart tokig och skickade iväg ett argt mejl till dom och ska nu få skicka tillbaka skorna och få pengarna tillbaka. men frakten får ja betala själv? blir så grymt irriterad.

Kommentera och dela SÅ FRUKTANSVÄRT ARG! (2 inlägg)
- den 20 januari 2011, kl 12:00

hade en enda stor salig röra på skallen imorse så ja slängde ihop en enkel rosett på huvudet. En snabblösning till när man inte orkar ta i tu med sina tovor! Nu ska vi snart åka in till ikea och jag ska fixa iordning en "nagelsalong" här hemma :D tjihuu!
BullmammaBullmammaBullmamma

Kommentera och dela  
- den 19 januari 2011, kl 23:56

bakade lite såhär framåt kvällen :) riktiga  chokladbomber! med lite jordnötssmör, de står nu i kylen ocg gottar sig så dom blir riktigt saftiga och kladdiga tiils imorgon och dagens fika. Efter ikie visiten förstås..^^  imorgon skall de shoppas!!Bullmamma
Bullmamma

Kommentera och dela late night treats (1 inlägg)
- den 16 januari 2011, kl 21:52

netto strumpor, thats the shit! mhmm! ^^
såna kan ni köpa på netto från och med imorgon :) super härliga!!
Bullmamma

Kommentera och dela förhandsvisning på nya modet. (4 inlägg)
- den 14 januari 2011, kl 20:07

Bullmamma
just färdig med naglarna, har invigt dekorationerna ja införskaffat, och jag älskar dom!!

Kommentera och dela  
- den 12 januari 2011, kl 09:20

Bullmamma
Smaken är som baken, delad. Men jag älskar varenda en av mina tatueringar och ångrar inte en enda!
Idag är jag ledig hela dagen, ska passa på att städa lägenheten och sen ska ja ner till lovisa och hälsa på! :) Hon var visst också ledig idag :)
Lovisa har införskaffat Nintendo Wii och Mario Party! Åh minnen från när man spela mario party på nintendo 64! åh!

Kommentera och dela lite av mina tatueringar (1 inlägg)
- den 9 januari 2011, kl 14:47

Igår var jag och Rasmus medbjudna till Storfors, Ragnar (starsonstage) skulle spela på ett nytt ställe där och vi följde såklart med. Det var en 3 timmar lång bilfärd på förjävligt väglag. Vi snurrade med bilen trots att vi körde i 50! Men väl framme i storfors hade vi så himla roligt så allt det blev som bortglömt ^^
Storfors, du har chockat mig! :)
Bullmamma

Kommentera och dela  
- den 7 januari 2011, kl 09:33
Bullmamma
Varje morgon så skiter jha i att blogga endast för att ja inte orkar sminka mig.. Jag brukar ta ett kort på mig själv om ja nu ska blogga, och det har ja känt att ja inte kan göra om mitt ansikte inte har sminkats. Men va larvigt tänkte jag sen. Så nu trotsar jag det och tar ett kort på hur ja ser ut just nu.. utans smink, oborstat hår, nyvaken och i mysbyxor, Dock jävligt snygga mysbyxor :) Bruna Lonsdale brallor :)
Nu ska ja ner några hus för att hälsa på Lovisa och hennes Slava för att se hur dom hade det i stockholm igår :)
Jobbar kväll, Ledig lördag söndag.
LÖRDAG= Rasmus och jag i örebro och sjunger karaeoke hela kvällen! :D Alltså hitta ett par kusiner som älskar karaeoke mer än vi ;)
Kommentera och dela  
- den 6 januari 2011, kl 13:43

"statens veterinärmedicinska anstalt akut obducerat kadavren kunde de i går ge besked om dödsorsaken: fåglarna dödades av yttre våld och visade inga tecken på sjukdom eller infektion."

Så skrev dom i aftonbladet, men ja tror starkt på att det är aliens som dödat allihopa! Oh my gosh!! Nu är dom förbannade på oss och tar ut det på de stackars kajorna! Yttre våld = blivit ihjälslagna av aliens..
www.aftonbladet.se

Kommentera och dela  
- den 6 januari 2011, kl 13:23

Okej att det är röd dag, men någon kan väl ändå skotta fram trottoarerna? Blir ju påkörd av bilar när ja försöker gå till mor och far på morgonen och tvingas att gå i bilspåren mitt i vägen.. Kallt är det också, och sen när man kommer in blir man dyngsur för all snö man haft i skallen smälter... suuuuuck

 

Kommentera och dela suck! (3 inlägg)
- den 5 januari 2011, kl 16:06

BullmammaBullmamma
Betyg; 3/5
Lätt recept att följa, God smet! Tråkigt dock att ja inte lyckades få marshmallowglasyren att stelna! Stod att man skulle vispa tills det blev en hård smet, men efter att ha vispat konstant i 2 timmar med både el och handvisp så gav ja upp och hällde i vispad grädde i glasyren så den kunde bli fast nog att spritsa. Men erkänn att dom blev himla söta mina jordgubb/honungs cupcakes! :) Har maaaassa i kylen ;)

Kommentera och dela Cupcake (1 inlägg)
- den 5 januari 2011, kl 09:40

Bullmamma
Tack så mycket Gullevi för de fina kläderna! Ganska många av dom passade Daisy nästan perfekt och det blev kalas! Jag bara älskar chopper tröjan :) så fräck! :) Skönt me lite stickat med, dock var det lollo som övertalade mig, dom är ju faktiskt varma och sköna för Daisy^^

Nattis kommer över på fika senare, måste sätta igång att städa och baka nu! Ajhust,
Gugge: Kul att du läst bloggen! Och tråkigt att du nu tänker sluta, skulle bara hälsa att ja ser inte dom mejladresser ni skriver när ni postar kommentarer. Men hoppas du får en fin fortsättning på året!
Krya på dig!

Kommentera och dela  
- den 3 januari 2011, kl 13:23

Bullmamma
Köpte en bok idag, världens bästa bok tror jag bestänt. Vill sätta igång medsamma! Men måste jobba och slita först, till helgen är ja ledig. DÅ ska jag baka heeela dagarna :) känn er välkomna hem till mig på en fika! :)

Kommentera och dela  
- den 1 januari 2011, kl 13:49

Bullmamma
Nu har ni fått vänta, det var ett par stycken som ville att ja skulle berätta hur det gick, Inte så bra.. Ja frågade och upp med hela röva, men svaret blev tyvärr nej just då. Blev less så klart, men sedan förklarade han för mig att han gärna ville vänta till efter 12 då ett nytt år skulle börja och vi kunde få en ny start. Vilket ja inte alls kunde förstå då utan bara blev hysteriskt less över hans Nej. Kvällen urartade av många andra anledningar också, Adde däckade, jag firade tolvslaget gråtandes dyblöt i en taxi, (HUR FAN KAN DET BÖRJA REGNA PÅ NYÅR?!) Nu ligger jag och smakar bakis i munnen och vill bara sätta igång och uppleva ett nytt år.
God fortsättning allihopa.

Kommentera och dela hans svar blev Nej (1 inlägg)
- den 31 december 2010, kl 16:09

Bullmamma
Nu är vi på plats hemma hos adde med "första" glaset vin i handen. Ikväll ska vi festa så vi sent glömmer det! Men för all del barn, glöm inte bort att ha riddar rustning när ni ska med mamma och pappa ut och smälla av raketer, uschalinge hatar fortfarande raketer sen ett par år tillbaka då ja fick en raket i arslet. Låg och tjöt i flera dagar. satte sina spår.. Men nog om tråkigheter, nu går vi in på ölspelen!

Kommentera och dela  
- den 30 december 2010, kl 18:26

Bullmamma
Imorgon är det fest, helt enkelt, Mamma; Sorry men vi ska hålla igång hela natten! :D ÄNTLIGEN NYÅR!
Och som vissa redan vet har ja ett eller två ess i rockärmen ^^

Kommentera och dela  
- den 28 december 2010, kl 10:35

ursäkta mitt jätte trötta ansikte med påsar under ögonen, men ja är helt slut! och suck för att min jacka har varit på ica ända sen den 22:e men ja inte fått någon avi om att hämta den, idag fick MAMMA ringa och fixa fram lite nummer så ja kunde gå och hämta den, så ja var bara ivrig på att fota den n uså ni kunde få se den fina :) Alltså, därav mitt trötta ansikte!Bullmamma

Kommentera och dela äntligen löst ut min jacka från ica! (2 inlägg)


Barnkammaren